El ViB col·labora amb AFANOC

L’alumnat de 1r curs de CFGS Integració social, a partir d’una entrevista feta a el coordinador d’AFANOC a Tarragona, hem proposat tirar endavant aquesta iniciativa al centre per ajudar a recaptar diners i difondre l’acció que du a terme aquesta entitat.

Aprofitant la seva campanya Posa’t la Gorra, muntarem una paradeta per recaptar diners que aniran directament destinats a AFANOC, perquè puguin continuar oferint aquest suport tan necessari a tots els infants.

PUNT DE VENDA AFANOC al Vestíbul del centre (entrada) els pròxims dijous d’aquest mes (4, 11 i 18) a l’hora del pati (11:00h - 11:30 h al matí i de 18:00h a 18:30h a la tarda). 

QUÈ ÉS AFANOC?

AFANOC és l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya. Aquesta entitat té la iniciativa d'oferir suport als infants que pateixen càncer i també a les seves famílies.

QUÈ TROBAREU A LA PARADA?

Material de marxandatge d’AFANOC, des de la clàssica gorra a bolis, bosses, xapes, llibretes entre d’altres.

SORTEIG AFANOC:

També es pot col·laborar amb AFANOC comprant una butlleta d’1€ per al sorteig d’un lot de productes de l’entitat. 

Així que ja ho sabeu, passeu per la paradeta i poseu-vos la gorra amb nosaltres!!