Welcome back

Log in to Moodle ViB

 
Esteu accedint al Moodle del curs 26/27 

 

Per accedir al Moodle del curs 25/26, premeu el següent enllaç.

 

Alumnes

Per validar-se per primer cop al Moodle, els alumnes heu d’utilitzar com a nom d’usuari les dues primeres lletres del nom, les dues del cognom i les últimes 3 xifres numèriques (sense cap lletra) del DNI/NIE/Passaport. La contrasenya és el NIF/NIE/Passaport (complet i si conté lletres s'han de posar en majúscula). 

Es recomana canviar la contrasenya en el primer inici de sessió. Trobareu l'opció per fer-ho en el menú de Preferències dins del vostre perfil d'usuari.

Si heu canviat la contrasenya i no podeu accedir, podeu recuperar-la en el següent enllaç.

Professors

L'usuari i contrasenya per professors són els del correu electrònic XTEC.

Heu d'iniciar sessió amb el botó de Google.

Pàgina canvi de contrasenya serveis XTEC: aquí