Institut Vidal i Barraquer - Tarragona

Eines personals
Seccions
Esteu aquí: Inici Carpeta notícies Jornada Aportacions de la Meteorologia al desenvolupament de la competència científica

Jornada Aportacions de la Meteorologia al desenvolupament de la competència científica

Es va celebrar el passat 23 de març a la sala d’actes de l'nstitut Vidal i Barraquer , va acollir a més de 100 persones entre elles: estudiants, Professors - Investigadors de tota Catalunya

L’acte es va dividir en tres sessions: la primera va començar una vegada finalitzada la presentació de la jornada per part del Director del Serveis Territorials de Tarragona Sr. Villena, del Director General de Batxillerat Sr. Graells i del Director de l'institut Sr. Castanedo, en questa primera part  van participar, Conxita Mayós. Cap de servei d’Ordenació Curricular. Departament d’Educació. amb el tema - Recursos per al desenvolupament de la competència científica. CESIRE - CEDEC.  Nuria Alart amb el tema Com treballar les competències bàsiques des dels continguts de meteorologia. Joan Maixé amb el tema  L’AEM, una experiència pilot i engrescadora i Marcel Costa amb el tema Les possibilitats de la meteorologia en la recerca. 

Jornada Meteorologia

 

A la segona  Tomàs Molina. Cap de meteorologia de Televisió de Catalunya. va presentar "El canvi climàtic, és veritat? Com ens està afectant a nosaltres"i seguidament es va obrir un torn de preguntes  referents a aquest tema. . Finalment, Josep Maria Serrano va explicar el tema L’estació meteorològica Davis i la seva utilització didàctica, Miquel Sala i Jordi Griera L’estació Manresa-La Culla i experiències per a entendre la dinàmica atmosfèrica, Carles Castillo va tractar el tema  Taller de simulació de programes de predicció del temps,i es va presentar  l'actualització del web de la Xarxa Edumet a càrrec de  Fèlix Tejero. 

 

La Cloenda a càrrec de Àngel Domingo. Subdirector general d’Ordenació Curricular i Serveis Educatius.

 Tot un èxit

 

Accions del document

Aula Virtual - Moodle

fp202.png 

 

 selectivitatFP


 

 orientat

 


« Maig 2012 »
Maig
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 lipdub


 media.png

Imatges
 
 

logogQ 

acreditat

eu2

 


qbid 

tarragona2016

  

MevaXtec

Departament d'Educació

xtecLink

 amits.png

accesNetLogo

edumet

Universitat Rovira i Virgili