Institut Vidal i Barraquer - Tarragona

Eines personals
Seccions
Esteu aquí: Inici Carpeta notícies GINKAMA DE JOAN MARAGALL

GINKAMA DE JOAN MARAGALL

Els alumnes de 1er del CFGS d’Animació Sociocultural han col•laborat amb el Pla d’Entorn de Tarragona en el disseny i execució d’una activitat per tal de celebrar l’any Maragall a diferents escoles dels barris de ponent.

La primera experiència ha estat el dimecres dia 30 de març amb els alumnes del cicle superior de primària del Col·legi La Salle de Torreforta (us adjuntem algunes fotografies de l’activitat), però no serà l’única per que tenim programat anar el proper dimecres 6 d’abril al CEIP de Campclar i CEIP  de Sant Salvador i pel divendres 8 al CEIP de Bonavista.

 

L’activitat que duem a terme ha estat treballada conjuntament entre el crèdit d’Animació en l’Oci i lleure impartit per les professores Yvonne Amorós i Marta Oliach i pel crèdit d’Animació Cultural impartit per Pilar Figueras.

 

Es tracta d’una Ginkama al voltant de la vida i obra de Joan Maragall. Mitjançant diferents proves, els participants adquiriran d’una forma lúdica coneixements sobre aquest poeta. Es tracta de fer correspondències entre text i imatges d’una auca, refer versos desordenats, cercar algunes paraules perdudes de la popular “Vaca cega”, resoldre un memory que lliga imatges amb títols de poemes, passar-nos alguns versos per telèfon o ajudar a trobar rimes dins una sopa de lletres.

 

La Televisió Local de Tarragona ens ha fet un reportatge de l’activitat que es podrà veure el proper dijous 7 d’abril en diferents emissions al llarg del dia


Galeria fotogràfica

 

 


 

Accions del document

Aula Virtual - Moodle

fp202.png 

 

 selectivitatFP


 

 orientat

 


« Maig 2012 »
Maig
DlDtDcDjDvDsDg
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 lipdub


 media.png

Imatges
 
 

logogQ 

acreditat

eu2

 


qbid 

tarragona2016

  

MevaXtec

Departament d'Educació

xtecLink

 amits.png

accesNetLogo

edumet

Universitat Rovira i Virgili